.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقال يك ميليون نفر جمعيت به سمنان

نماينده مردم شهرستان‌هاي سمنان و مهدي‌شهر در مجلس شوراي اسلامي مطرح شدن دو بحث انتقال پايتخت سياسي كشور و انتقال يك ميليون نفر جمعيت به سمنان توسط رئيس جمهور را يادآور شد.

مصطفي كواكبيان عصر امروز در حاشيه نشست بررسي مشكلات شهر سمنان در سالن غدير استانداري سمنان در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار داشت: انتقال جمعيت و پايتخت سياسي بايد جزو برنامه‌هاي اولويت‌دار استان باشد و با فراهم كردن امكانات و زيرساخت‌هاي لازم مقدمات اين كار را فراهم كنيم.

كواكبيان همچنين پيگيري در تصويب لايحه ايجاد منطقه ويژه اقتصادي در سمنان به عنوان نخستين شهرستان استان در سه سال گذشته را يادآور شد و تصريح كرد: اين طرح باوجود داشتن مصوبه تاكنون اجرايي نشده است.

وي با اشاره به اختصاص يك هزار هكتار زمين براي ايجاد اين منطقه تصريح كرد: بايد با كمك مسئولان اين استان تجهيزات منطقه ويژه اقتصادي سمنان تكميل شده و طرح عملياتي شود.

نماينده مردم شهرستان‌هاي سمنان و مهديشهر در مجلس شوراي اسلامي اضافه كرد: معافيت از ماليات و معافيت‌هاي گمركي در اين منطقه ويژه و نيز ارائه تسهيلات بانكي از جمله امتيازاتي است كه دولت بايد براي اين مناطق در نظر بگيرد.

* واگذاري 20 درصد سهام سايت ايران خودرو در سمنان

نماينده مردم شهرستان‌هاي سمنان و مهديشهر در مجلس شوراي اسلامي به آغاز ساخت سايت ايران خودرو در سمنان اشاره كرد و گفت: بايد بحث واگذاري 20 درصد از سهام اين شركت به عنوان سهامي عام به مردم سمنان هرچه سريع‌تر عملياتي شود.

* انتقال تيم استيل آذين به سمنان

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در ادامه انتقال تيم ورزشي استيل آذين به سمنان را يادآور شد و گفت: بحث ورزش براي استان ما و جوانان و ورزشكاران بحثي مهم است و مسئولان بايد با فراهم كردن امكانات و زيرساخت‌ها از جمله زمين در حمايت همه جانبه از اين تيم تلاش كنند.

وي اجرا و تكميل مصوبات دورهاي اول و دور دوم سفر هيئت دولت به استان از جمله طرح ورودي و خروجي سمنان از مصوبات دور اول را مورد تاكيد قرار داد و گفت: در اجراي مصوبات سفرها بايد اولويت اجراي طرح‌ها رعايت شود.

كواكبيان بر افتتاح رسمي فاز اول نيروگاه سيكل تركيبي، بيمارستان 220 تختخوابي و واحدهاي مسكن مهر سمنان تاكيد كرد و گفت: مسئولان استاني بايد ايجاد دو شهر جديد آهوان و رضا‌‌آباد از مصوبات دور سوم سفر هيئت دولت به استان را مورد توجه قرار دهند. /1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.